Mali by sme sa zamyslieť nad tým, ako chceme vyzerať a čo od seba vlastne očakávame. Nepotrebujeme sa predsa potom trápiť drastickými diétami a hľadať spôsoby ako rýchlo schudnúť. Stačí postupovať už teraz krôčik po krôčiku a budeme krásne celý rok.

1. krok Myslite pozitívne
Viete čo sa hovorí: „Veselá myseľ, pol zdravia!“ Hneď na začiatku musíte zmeniť od základov myslenie. Zakážte si negatívne myšlienky a opakujte si nasledujúce štyri body:

činky

o   Zrýchľuje sa mi metabolizmus.
o   Každý deň som štíhlejšia.
o   Som zdravá a vitálna.
o   Mám sa rada.

2. krok Vysnite si svoju ideálnu postavu
Akonáhle totiž bude mať nejaké reálne kontúry, budete sa k nej snažiť čo najviac priblížiť a to vy predsa potrebujete: reálny cieľ, ktorý sa dá dosiahnuť. Dôležité pojmy pri chudnutí sú prečo a ako, tých sa držte ako kliešť. Predstavujte si, ako budete nádherne krásna v plavkách a toho sa budete držať celý čas, až sa sen stane skutočnosťou. Je to vaše palivo pre ďalšie týždne.

3. krok Plánovaný pohyb
Potrebujete dva druhy pohybu a to aeróbny ako je dynamická chôdza, potom trenažér a spinning … záleží len na vašej voľbe. Uvedomte si však, že k spaľovaniu tukov dochádza až po prvých 35 minútach cvičenia. Zo začiatku je ideálne pohyb 4x týždenne na 1,5 hodiny. Vaše telo si musí zvyknúť. Rozhodne je nepreťažujte hneď z počiatku. Druhý typ pohybu je posilňovanie, najlepšie je zaraďte 2x týždenne na 20 minút. Dôležitá hlavne u žien je oblasť brucha, stehien, zadočku ale tiež paží. V prvom rade dbajte na správne držanie tela, aby ste nepreťažovali chrbticu.

4. krok Správne jedlo
Do 15 minút po cvičení doplňte cukry formou banánu alebo jablká a minerály (Vhodné sú najmä zelené potraviny.). Do pol hodiny potrebujete bielkoviny, ktoré nájdete napríklad v tofu alebo vajíčkach či rybách. Optimálna dávka je 20 g pri 6 dávkach denného jedla.

koktejl

5. krok Dopĺňajte zeleninu
Energiu, ktorá nám často chýba, vám dodajú predovšetkým zeleninové šťavy.

6. krok Merajte sa, váha nie je tak presná
Vždy študujte po týždni svoje obvody najmä v páse, na bokoch a okolo stehien. Potom uvidíte, či vám ubúdajú nadbytočné centimetre.
Pri každom chudnutí samozrejme príde aj kríza, ale ak nepodľahnete a budete dodržiavať nastavený režim, ste jasným víťazom. Rozhodne sa nevzdávajte!

4.7
15